OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent till en ekonomifunktion som hanterar leverantörs- och kundreskontra.
Som ekonomiassistent kommer du arbeta i en grupp som alla arbetar med liknande arbetsuppgifter. Du kommer att hantera stora flöden och flera bolag inom en koncern med största fokus på leverantörsreskontra.
Utbildning och erfarenhet
Vi vill gärna att du är utbildad gymnasieekonom eller civilekonom och har minst två års erfarenhet av arbete med kund- och leverantörsreskontra, gärna från stora bolag med stora flöden.
Personliga egenskaper
Du är en noggrann person med bra siffersinne och tycker om att ge bra service till både kollegor, kunder och leverantörer. Du är positiv och flexibel samt har erfarenhet av att jobba i olika ekonomisystem. Du är dessutom en lagspelare som gillar när det är lite tempo i arbetsuppgifterna. Arbetet ställer höga krav på dig som person, då det gäller att ha hög stresstålighet samt en god förmåga att prioritera ditt arbete.
Tjänsten kommer att starta under september månad och är ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid.
Placering: Stockholm
Är du intresserad av tjänsten är du välkommen att söka den via vår hemsida, www.academicresource.se. Klicka på sök jobb och ange referensnummer: ekassht14
Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras endast via mail till ansvarig rekryterare: tara.soltani@academicresource.se
We take you further
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90