Ekonomiassistent inom reskontra sökes omgående

Ekonomiassistent inom reskontra sökes omgående

Arbetsbeskrivning

Har du minst tre års erfarenhet av relevanta arbetsuppgifter, och är tillgänglig omgående? Sök uppdraget redan idag!

Om uppdraget

Vår kund i Vallentuna, norr om Stockholm, söker en ekonomiassistent med start omgående, senast 2022-12-09. Uppdraget är på 75% och pågår i fyra (4) månader.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att bli en del av kundens ekonomiavdelning, och främst arbeta med reskontra.Exempel på arbetsuppgifter:

- Kund- och leverantörsreskontra
- Kundsupport i samarbete med avgiftshandläggare
- Ekonomiadministration

- Support till chefer och medarbetare
- Viss vidareutveckling av arbetsrutiner
- Eventuellt deltagande i förbättringsaktiviteter


Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten: - Gymnasieexamen med inriktning ekonomi
- Minst tre (3) års aktuell erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, inklusive självständigt arbete i kund- och leverantörsreskontra
- Mycket god förmåga att kunna uttrycka sig i tal och skrift på svenska
- Mycket god erfarenhet av arbete i ekonomisystem
- Goda kunskaper i Excel


Meriterande för tjänsten: - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Erfarenhet av systemen Visma Control och Visma DCE
- Erfarenhet från kommunal verksamhet


Personliga egenskaper:

- Du arbetar mot resultat, visar pålitlighet och tar ansvar för planering av ditt arbete
- Du är noggrann och tycker om att arbeta både självständigt och i team tillsammans med andra
- Du arbetar strukturerat och har lätt att prioritera mellan olika arbetsuppgifter på ett effektivt sätt


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 17 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024