Ekonomiassistent internationellt medieföretag

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB[söker för kunds räkning en ekonomiassistent inom kundreskontra[till ett[fyra månader långt uthyrningsuppdrag. Vår kund är ett internationellt medieföretag och[koncernen har verksamheter i över 30 olika länder runt om i världen. Du kommer att arbeta på koncernens shared service bolag för redovisningstjänster som består av ca 50 anställda. Du kommer att arbeta med kundreskontra samt vara involverad i årsbokslut. Till arbetsuppgifterna hör även fakturering, inbetalningar, kravhantering, påminnelsehantering och rapportering. Vi tror att du är nyexaminerad ekonom, alternativt gymnasieekonom med 1-3 års erfarenhet av liknande arbete, framförallt[hantering av kundreskontra. Flytande kunskaper i[svenska samt engelska är ett krav. Rollen kräver att du är självgående, noggrann[och tycker om ordning och reda. Du bör vidare vara flexibel, utåtriktad och en lagspelare. Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt eftersom tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 april 2008
  • Ansök senast: 5 maj 2008

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


21 november 2024