OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB[rekryterar för kunds räkning en driftig ekonomiassistent. Kunden är ett[internationellt medieföretag som[har flera olika bolag[runt om[i världen. Du kommer att arbeta på koncernens shared service bolag för redovisningstjänster som består av ca 50 anställda. Du kommer att arbeta med leverantörsreskontra samt vara involverad i årsbokslut. Till arbetsuppgifterna hör även fakturering, kontering, påminnelsehantering, betalningar, leverantörskontakt och interna avstämningar. Vi tror att du är nyexaminerad ekonom, alternativt gymnasieekonom med 1-3 års erfarenhet av liknande arbete, framförallt[hantering av leverantörsreskontra. Flytande kunskaper i[svenska samt engelska är ett krav. Rollen kräver att du är självgående, noggrann[och tycker om ordning och reda. Du bör vidare vara flexibel, utåtriktad och en lagspelare. Som person är du strukturerad och noggrann. Du har en positiv attityd och inspireras[av ett högt tempo då vi ställer höga krav på att du är flexibel och bra på att kommunicera. Vi värdesätter om du är[kvalitetsmedveten och drivande. Urvalsarbetet sker kontinuerligt, för att stärka dina chanser rekommenderar vi att du skickar in din ansökan snarast möjligt.[
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37