OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent som ska ta ansvar för bolagets leverantörsreskontra. I din roll kommer du att arbeta självständigt med allt ifrån scanna fakturor, konteringar, sköta utbetalningar samt även löpande bokföring och avstämningar i samband med bokslut.
Du har några års erfarenhet av förekommande arbetsuppgifter och har förmågan att arbeta självständigt samt i team. Du är en person som har god social kompetens samt är flexibel, serviceinriktad och handlingskraftig.
Du bör ha goda kunskaper i olika affärssystem samt goda kunskaper i excel. Tjänsten är en interimslösning med möjlighet till anställning för rätt person. Tjänstens placering Tranemo.
VEM AB är specialiserade på rekrytering och uthyrning av ledande befattningar och specialister. Då urvalet kommer ske löpande önskar vi din ansökan omgående via vår hemsida www.vem.se. För mer information kontakta Anette Beckman 036-570 11 80.
Kontaktpersoner på detta företaget
LiseLottRoman, VEM AB
036-570 11 83
AnetteBeckman, VEM AB
036-570 11 82