OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Ekonomiassistent till en av våra samarbetspartners. Konsultuppdraget är en visstidsanställning med start omgående och fram till sommaren.
Fokus i din roll
Att arbeta som ekonomiassistent innebär en bred roll med varierade arbetsuppgifter. I din vardag arbetar du tätt tillsammans med redovisningsansvarig. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat:
-Kundreskontra och leverantörsreskontra
-Fakturering
-Betalningar
-Kontakt med kunder och leverantörer
Om vi får önska
Vi vet inte vem du är – än, men vi har en god idé om vad du har med dig sedan tidigare:
· Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, alternativt 1–3 års motsvarande arbetslivserfarenhet.
· Erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra och kundreskontra.
· Svenska och engelska i tal och skrift.
Är det rätt plats för dig?
Som person är du ambitiös och strävar efter att förbättra och utveckla arbetssätt och processer, i syfte att kunna utföra arbetsuppgifterna på det mest effektiva sättet.
Du är bra på att självständigt driva ditt arbeta framåt, samtidigt som du är en god lagspelare och trivs med att jobba i team. Att bidra med positivitet och en god stämning i gruppen är för dig en
låter det spännande? Hör av dig!
Bra att veta
Placeringsort Nässjö
Visstidsanställning
Omgående start