Ekonomiassistent & kontorsadministratör

Ekonomiassistent & kontorsadministratör

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu en ekonomiassistent och kontorsadministratör på 80% med placering i Spånga

Arbetsuppgifter:

I rollen som ekonomiassistent kommer du att vara ansvarig för reskontra ock löpande bokföring, Du kommer jobba med kund- och leverantörsreskontra, vilket innebär scanning och hantering av leverantörsfakturor, kundinbetalningar, in- och utbetalningar, boksluts arbete samt hantering av påminnelser och inkasso. Utöver detta kommer även andra omväxlande arbetsuppgifter med bl.a. ansvar för vår kontorsadministration.

Din profil

Vi söker dig som är utbildad ekonom med lägst gymnasiekompetens. Du har minst några års erfarenhet inom kund- och leverantörsreskontra, och klarar att arbeta självständigt, Har du tidigare arbetat i affärssystemet Visma.net och goda kunskaper i Excel är detta meriterande. Du behöver vara noggrann och strukturerad samt ha en vilja att lära dig nya saker och triggas av att jobba i en föränderlig miljö där du ger det lilla extra. Du trivs i en roll där du får lösa problem och jobba proaktivt mot kontaktytor både internt och externt. Vidare är du prestigelös och flexibel i ditt arbete. Du behärskar såväl det svenska som det engelska språket i både tal och skrift.

Därför vill du börja som konsult på First

Som konsult på First kan vi som auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal erbjuda dig en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt ITP och försäkringar. Du som konsult blir även tilldelad en engagerad konsultchef som finns till för att stötta dig i din karriär. Vi välkomnar dig till ett företag där du som konsult står i fokus och med målet att skapa mer måndagslycka, tillsammans!

Ansökan

En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter och du söker enkelt genom att registrera ditt CV genom att klicka på ansökningsknappen nedan eller med din Linkedin-profil. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast. Uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jan Snellman, jan.snellman@firstreserve.se

Med hänvisning till GDPR och din integritet har vi ingen möjlighet att ta emot några ansökningar via mail.

Varm välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2022
  • Ansök senast: 9 juni 2022

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


21 november 2024