Ekonomiassistent/ kontorskoordinator sökes till spännande kund i Djursholm

Ekonomiassistent/ kontorskoordinator sökes till spännande kund i Djursholm

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du kunnig inom ekonomi och en duktig administratör som vill ta dig en an en variationsrik roll i en spännande organisation? Då har vi möjligheten för dig här.

Vi söker dig som vill arbeta i en blandad roll dels som ekonomiassistent dels som administrativ koordinator. Dina huvudsakliga ansvarsområden är:
• löpande ekonomiadministration
• fakturor
• in- och utbetalningar
• ekonomisk uppföljning
• inköp
• koordinering av programverksamhet
• Inköp, uppföljning av leveranser och kontakt med leverantörer
• Utskick till, anmälningar av och kommunikation med konferensdeltagare.
• Praktisk administration inför och efter konferenser
• Beställningar och bokningar av lokaler och förtäring vid konferenser och enstaka arrangemang
• Service efter behov under konferenser
• Intern kontorsservice

Tjänsten är placerad i en idyllisk miljö i Djursholm. Du kommer att bli en del av en mycket familjär arbetsplats, där man är stolt över arbetet och driver allting framåt som ett team med ett enormt engagemang. Vår kund har en arbetsmiljö som präglas av en varm och öppen kultur där kollegorna har ett nära och bra samarbete.


Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/eller flerårig arbetslivserfarenhet av liknande roller. Du har goda kunskaper i Officepaketet, webbpubliceringssystem, CRM-system samt projektverktyg eller liknande. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både skrift och tal.

Som person är du engagerad, strukturerad och lösningsorienterad. Du tar egna initiativ och är både social och serviceinriktad. I rollen kommer du att arbeta i en miljö med många kontaktytor, både externt och internt, vilket innebär att du är en viktig del av dina kollegors och besökares upplevelse av arbetsplatsen. Därför är det även viktigt att du är prestigelös, flexibel i ditt arbetssätt och har god samarbetsförmåga.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2020
  • Ansök senast: 23 mars 2020

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


21 november 2024