OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Gillar du kombinationen siffror och service? För ett heltidsuppdrag i Kramfors med start omgående söker vi dig som vill jobba som ekonomiassistent.
Arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter:
• skapande av betalningsunderlag
• in- och utbetalningar
• administrering av fakturor
• allmänna administrativa uppgifter
Uppdraget är på heltid under perioden 1 januari till och med 30 juni.
Genom oss på Poolia Sundsvall får du tillfälle att jobba på populära arbetsplatser hos företag med välkända varumärken. Våra uppdrag varierar både avseende längd och omfattning. Vi jobbar dessutom med både stora och små företag, privata som offentliga.
Utbildning/erfarenhet
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent. Har du utbildning inom ekonomi är det meriterande.
Vi söker dig som vant hanterar ett dagligt flöde av fakturor och har arbetat med elektronisk hantering av dessa. Kanske har din roll varit kombinerad med ett allmänt kontorsansvar och administration.
Som person är du energisk och noggrann med stor känsla för ordning och reda. Du tar ansvar för din uppgift och strukturerar själv ditt angreppssätt. Att sätta upp och hålla tidsramar är självklart för dig. I stressiga situationer håller du dig lugn och stabil. För att lyckas i konsultrollen är det dessutom viktigt att du är öppen och positiv, trivs med att möta nya människor och snabbt sätter dig in i nya miljöer och arbetsuppgifter.
Följ oss gärna på Twitter @PooliaNorr
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Nyberg
060-64 10 31
Lisa Fagerström
060-64 10 33
Maria Nyberg
Lisa Fagerström
Natalie Lindwe
Natalie Lindwe
+46 72 074 20 21
Natalie Lindwe
072-074 20 21
Maria Nyberg
072 711 04 90
Natalie Lindwe
072 074 20 21
Maria Nyberg
060-641031