OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent kund-och leverantörsreskontra
Restaurangjouren är en livsmedelsgrossist som nu söker en engagerad och pålitlig ekonomiassistent som gillar att arbeta i en organisation i förändring och tillväxt. Du kommer att ansvara för kund - och leverantörsreskontra och ha en viktig roll i att säkerställa att fakturor hanteras korrekt och i tid. Låter det här som en roll som passar dig, sök då tjänsten redan idag!
I rollen som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara:
- Kund - och leverantörsreskontra
- Fakturering
- Påminnelser och inkassohantering
- Löpande bokföring
- In - och utbetalningar
Vem är du?
Vi söker dig som har en relevant eftergymnasial utbildning. Du har tidigare erfarenhet av kund och leverantörsreskontra och vill få möjligheten att utvecklas i din roll och ta ansvar. Du vill ha ordning och reda samt trivs med att arbeta effektivt och gillar när det är många projekt på gång samtidigt. Vidare är du systemintresserad och erfarenhet av affärssystemet Pyramid är meriterande. Du både talar och skriver på svenska obehindrat.
Är detta din perfekta match?
Personliga egenskaper vi ser är viktiga för att lyckas i rollen är att du noggrann, ambitiös och prestigelös samt att du har förståelse för de olika processerna på en ekonomiavdelning. Du är även en person som uppskattar att hjälpa kollegorna och bidra till ett gott samarbete och god stämning faller sig naturligt för dig.
Placeringsort: Tumba, Stockholm
Tillträde: Enligt överenskommelse men önskvärt Maj
Lön enligt överenskommelse
Varmt välkommen med din ansökan till tony@restaurangjouren.se