OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning dig som har erfarenhet från att arbeta som ekonomiassistent och vill ansvara för företagets kundreskontra.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. vara:
- Fakturering
- Räntefakturering
- Skicka kontoutdrag
- Skicka påminnelser
- Utredningar
- kreditlimiter
Du som söker har med fördel erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller relevant utbildning inom området. Du har förståelse för bokföring, är analytisk av dig och har goda kunskaper i olika affärssystem samt Office-paketet. Som person är du driven, framåt och vågar ta egna initiativ. Du är noggrann och gillar struktur och ordning och reda.
Du kommer att vara anställd av oss på OnepartnerGroup och vara uthyrd till vår kundföretag. Uppdragets start är omgående och väntas pågå till efter semestern.
Omfattning: Heltid
Lön: Månadslön enligt överenskommelse
Placeringsort: Aneby
Din ansökan vill vi få in så snart som möjligt och intervjuer kommer att ske löpande. Uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Marcus Ljung på 036-4409015 alt marcus.ljung@onepartnergroup.se.
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktionslösningar, omställning, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Vi är med våra 1 000 medarbetare hittills verksamma på 25 orter, från Norrköping i norr till Karlskrona i söder. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, engagemang och erfarenhet strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern. Besök oss gärna på www.onepartnergroup.se