Ekonomiassistent kundreskontra

Ekonomiassistent kundreskontra

Arbetsbeskrivning

Som ekonomiassistent hos Nordic LEVEL Group har du ett självständigt ansvar för kundreskontran och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat ansvar för fakturering samt matchning av inkommande betalningar, påminnelser och inkassohantering, kontoavstämningar inför bokslut samt interna och externa kontakter kring ditt ansvarsområde. Här erbjuds du flexibla arbetstider och ett hybridkontor med glada kollegor och en lön mellan 25-32.000 kr beroende på erfarenhet. Som konsult hos Next u omfattas du av kollektivavtal. Du kommer att tillhöra en ekonomigrupp och rapportera till redovisningschefen.




Din erfarenhet:

Du har ett par års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter och kan snabbt komma in i rollen
God teknisk förmåga och har lätt att lära dig nya system
Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundreskontra
Är tillgänglig för jobb under hela juli
Goda kunskaper i Excel
Flytande i svenska, såväl i tal som skrift




Du som person:

Du är strukturerad, flexibel och nyfiken
Du är har en god social förmåga och har lätt för att kommunicera.
Som person är du serviceriktad, prestigelös och social
Vidare är du noggrann och ansvarstagande samt har en hög arbetskapacitet




Nordic LEVEL Group är en fullserviceleverantör av säkerhetslösningar. De sitter i fina lokaler i Sundbyberg och möjlighet att arbeta hybrid finns. Det är viktigt att du som söker är tillgänglig för att börja ditt nya jobb i maj/juni och att du är tillgänglig för jobb under hela juli. Möjlighet till semester finns i augusti.




Anställning inleds som konsult via Next u och vid uppvisande av goda resultat finns goda chanser till anställning direkt hos Nordic LEVEL Group.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nextu
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2023
  • Ansök senast: 14 maj 2023

Liknande jobb


21 november 2024