Ekonomiassistent, kundreskontra till Helsingborg

Ekonomiassistent, kundreskontra till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och driven ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra? Letar du efter ett kortare konsultuppdrag där du får möjlighet att bidra med dina kunskaper i en dynamisk och framåtsträvande organisation? Då kan det här uppdraget vara perfekt för dig! Start omgående och till årsskiftet, kanske längre.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen kommer du huvudsakligen att arbeta med kundreskontra, där dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:

- Hantering av kundfakturor
- Betalningspåminnelser och inkassohantering
- Avstämningar och löpande uppföljning av kundfordringar
- Inbetalningar och kontoavstämningar
- Kontakt med kunder gällande fakturafrågor

Vem är du?
Vi söker dig som:

- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundreskontra
- Är van vid att arbeta i ekonomisystem, gärna Pyramid, Navision, OPTO, Cognos, Qlickview
- Har goda kunskaper i Excel
- Är strukturerad, noggrann och självgående
- Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har god kommunikationsförmåga


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på https://www.poolia.se.

Poolia är ett registrerat rekryterings och bemanningsföretag, vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2024
  • Ansök senast: 8 oktober 2024

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


21 november 2024