OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna Skandinavien AB
Om tjänsten
Nu söker vi en ekonomiassistent för ett kommande uppdrag hos vår kund i Kungsängen. Uppdraget startar omgående och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Vill du arbeta i en spännande bransch i ett nära samarbete med härliga kollegor kan det här vara chansen du har väntat på!
Om företaget
Vår kund är verksamma i bilbranschen och har sitt kontor i Kungsängen.
Arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att tillhöra ekonomiavdelningen. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta främst leverantörsreskontra men du kommer också att hjälpa till där det behövs. Du kommer bland annat att sköta allmän ekonomiadministration och vara med i hela ekonomiflödet. Vidare kommer du att ha ett nära samarbete med dina kollegor.
Kvalifikationer
Vi ser att du som söker har någon erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Ytterligare krav är att du har goda kunskaper i Excel samt att du är en duktig administratör. Har du erfarenhet inom bilbranschen kan det vara ett plus men framförallt är det viktigast att du är rätt person.
Som person har du god social förmåga och du har lätt för att samarbeta med andra. Du är även organiserad och du trivs i ett självständigt arbete med högt tempo.
Övrigt
För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din ansökan med uppdragen hos våra kunder är det viktigt att du i din ansökan anger vilka specifika kunskaper du har inom ekonomiområdet. Kontorsfixarna kunskapstestar all personal för att säkerställa att de har den kompetens som efterfrågas i processer där det är relevant. Vidare mäter våra webbaserade testverktyg även personlighet, motivation och färdighet. Slutkandidater kan komma att genomgå bakgrundskontroll där tjänsten kräver det.
Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag. Du kommer att vara anställd hos oss på Kontorsfixarna men arbeta ute på uppdrag hos vår kund.