OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Till vår kund på Södermalm söker vi nu en ekonomiassistent på deltid på ca 50-75 % med kunskaper i ekonomisystemet Palette. Uppdraget ska starta omgående och löpa på i ca två månader med möjlighet till förlängning. Det är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera eller inneha F-skatt sedel och arbeta ute hos vår kund.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att stötta reskontragruppen med diverse ekonomirelaterade arbetsuppgifter såsom;
- Leverantörsreskontra
- Kundreskontra inklusive kreditupplysning, krav- och inkassohantering
- Avstämningar
- Löpande bokföring
- Delaktig i bokslutsarbete
Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av reskontrahantering under ett par år och ett krav är att du tidigare arbetat i affärssystemet Palette. Du är flytande i både svenska och engelska samt är en van Excelanvändare. Som person brinner du för att skapa värde och bidra till våra kunders lönsamhet och tillväxt. Du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp samt stimuleras av att möta nya miljöer. Du arbetar strukturerat och noggrant.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg