Ekonomiassistent, kunskaper i arabiska/ farsi

Arbetsbeskrivning

Poolia Ekonomi AB Presentation Har du nyligen tagit ut din civilekonomexamen och söker ett spännande arbete med internationell prägel? Då kan vi ha ett konsultuppdrag som passar just dig. En av våra kunder med internationell verksamhet söker nu två ekonomiassistenter med goda kunskaper i arabiska eller farsi till sitt kontor i Hallonbergen. Uppdragen som är på heltid ska tillsättas omgående och sträcker sig inledningsvis till september. Vår kund kommer att utöka sin verksamhet i Stockholm gällande antalet länder som de levererar service till och behöver därför förstärkning på avdelningen. Arbetsuppgifter Under uppdraget kommer du bland annat att ansvara för fakturahanteringen inom ett eller flera av organisationens lokalbolag. Du kommer även att arbeta med leverantörsreskontraprocessen och löpande bokföring innefattande exempelvis: - uppföljning av arbetet för lokalbolagens räkning - säkerställande av att leverans sker utifrån befintligt serviceavtal - planering och färdigställande av bokslutsaktiviteter - framtagande och distribution av diverse rapporter till lokalbolagen - arbete för att ständigt höja kvaliteten inom Invoice to Paymentprocessen. Utbildning/erfarenhet Detta uppdrag riktar sig till dig som är nyutexaminerad civilekonom och som är i början av din karriär. Erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter är inget krav, utan det viktiga för oss är att du är intresserad av att utveckla dina kunskaper inom leverantörsreskontra. Goda språkkunskaper i engelska är ett krav för att söka denna tjänst och du måste även ha goda kunskaper i arabiska eller farsi. Du är en van datoranvändare och har du tidigare arbetat i SAP ser vi det som en merit. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna process och söker dig som är noggrann, effektiv och strukturerad. Det är även viktigt att du har en god förmåga att samarbeta med andra kulturer samt är flexibel eftersom det förekommer stor variation i det dagliga arbetet. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan. På grund av hög arbetsbelastning har vi dessvärre inte möjlighet att ta emot frågor via telefon eller e-post rörande denna tjänst. Det som ej står i annonsen är uppgifter vi ej kan lämna ut förrän du eventuellt blir kontaktad av oss. Kontakt från vår sida brukar ske senast inom 1-2 veckor. Företagsbeskrivning Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT & Teknik. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater. Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Pizzignacco

Asaad Amaya

Frida Aronson

Elisabeth Axelsson

Sebastian Monadjemzadeh

Filippa Finnström
08-555 650 28
Sebastian Monadjemzadeh
08-555 540 12
Anton Rådh

Johan Iggbom

Johan Iggbom

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Ekonomi AB
  • 2 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 21 april 2009
  • Ansök senast: 10 maj 2009

Besöksadress

Box 207, Stockholm
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


21 november 2024