Ekonomiassistent, leverantörreskontra

Arbetsbeskrivning

Ekonomiassistent, leverantörreskontra För vår uthyrningsverksamhet söker vi en ekonomiassistent som under sitt första uppdrag kommer att arbeta med leverantörsfakturor hos vår kund i Växjö.Du kommer att ha din anställning på Adecco och hyras ut till en av våra kunder i kronobergs län. Vi söker dig som vill arbeta med leverantörsfakturor och som har någon typ av erfarenhet inom detta område.Vi tror att du är gymnasieekonom eller har annan likvärdig utbildning.Arbetsuppgifterna innebär att registrera leverantörsfakturor.Du kommer att arbeta i ett team om ca 5 personer och systemet som används heter ASW.Kunskaper i detta är meriterande, dock inget krav.Uppdraget kommer att starta omgående varför vi söker dig som inte har någon, (eller kort) uppsägningstid. Låter detta intressant? Sök tjänsten omgående då urval och intervjuer sker löpande!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Växjö
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 29 februari 2008
  • Ansök senast: 30 mars 2008

Liknande jobb


2 februari 2024

28 januari 2024

12 januari 2024