OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco Finance & Legal rekryterar och hyr ut konsulter inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer, samt på olika ekonomi-, finans- och juristavdelningar.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en ekonomiassistent (leverantörsreskontra) för ett uppdrag hos en av våra kunder.Uppdraget beräknas starta omgående och pågå ca 5 månader för att sedan övergå i anställning hos kunden.Dina arbetsuppgifter Du kommer att ingå i ett team som sköter leverantörsreskontrahanteringen, där dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: -fakturakontering -registrering av betalningar -skapa betalningsunderlag -betalning av fakturor -kontoravstämningar Din profil: Vi tror att du som söker har relevant utbildning i ekonomi samt tidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som har en stark drivkraft, stort engagemang och som inte drar sig för att jobba med såväl enkla som mer komplicerade arbetsuppgifter.Du gillar att jobba i projekt och tycker det är roligt att samarbeta med andra.Du har en god kommunikationsförmåga och är van att följa tidsplaner.Vad erbjuder vi?Som sökande blir du anställd som konsult i Adecco och kommer att jobba med olika uppdrag som matchar din kompetens.Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag.Tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.Är du intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att söka tjänsten med bifogat personligt brev och CV så snart som möjligt på www.adecco.se.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande.