Ekonomiassistent leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med leverantörsreskontra i ett internationellt bolag med ett väletablerat och starkt varumärke?First Reserve söker en ekonomiassistent till vår kund inom elektronikbranschen.Du får chansen att jobba i en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö med högt arbetstempo.Uppdraget startar i januari 2011 och kommer att pågå under 6 månader med möjlighet till förlängning.Arbetsuppgifter I arbetsuppgifterna ingår att boka fakturor i affärssystemet SAP och skicka dem för godkännande samt följa upp förfallna fakturor och vidta lämpliga åtgärder.Du kommer också att göra avstämningar, utbetalningar samt följa upp påminnelser.Vem är du?Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och har arbetat i minst 2 år med leverantörsreskontra på medelstort eller stort företag, gärna internationellt.Du är van att arbeta i Excel och det är meriterande om du har erfarenhet av SAP.Dina kunskaper i engelska är goda, både skriftligt och muntligt.Som person är du noggrann, ansvarstagande och social.Du trivs med att jobba i ett högt tempo och du är förändringsbenägen och flexibel.Ansökan Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Wiklund
+46 08-705 80 66, +46 070-272 05 15
Peter Nyström
+46 08 705 80 51, +46 070 279 81 03
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Johanna Östberg
+46 0702701167
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Pouneh Sahlin
08-705 80 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: First Reserve AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 november 2010
  • Ansök senast: 16 december 2010

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Box 1557
Solna, 17129

Liknande jobb


21 november 2024