OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Läs mer på www.placerapersonal.se Vår kund är ett IT-företag i Kista som nu är i behov av en ekonomiassistent till sin ekonomiavdelning. Du kommer arbeta i leverantörsgruppen som idag består av 6 personer. Tjänsten Tjänsten är ett uppdrag på heltid med start omgående. Uppdraget är på minst 4 månader med eventuell förlängning upp till 1 år. Du kommer arbeta som konsult via Placera Personal. Arbetsuppgifterna Som ekonomiassistent kommer du arbeta med: * matchning av leverantörsfakturor * kontering och registrering av omkostnadsfakturor * kontakter med leverantörer * övriga leverantörsreskontrauppgifter Kvalifikationer För att passa för tjänsten som ekonomiassistent ser vi följande bakgrund: * gymnasieutbildning gärna med inriktning ekonomi * god erfarenhet av leverantörsreskontra * goda kunskaper i officepaketet * kunskaper i Navision är meriterande Som person är du noggrann, självständig och drivande. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande, vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719