OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om vår kund
Är du driven, ansvarstagande och har kunskaper inom ekonomi? Vi söker nu en ekonomiassistent med inriktning leverantörsreskontra till vår kund i Alingsås. Tjänsten är på heltid och dagtid samt börjar som en inhyrning med chans till förlängning.
Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar löpande arbete inom leverantörsreskontra såsom ankomstregistrering, betalning av leverantörsfakturor, hantering av påminnelser, underhåll av leverantörsregister samt kontinuerligt förbättringsarbete gällande processerna.
Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet från en liknande roll, där leverantörsreskontra varit en central del i arbetet. Du har god datorvana och mycket goda kunskaper i Microsoft Office. Meriterande är vana av affärssystem. Din kommunikationsförmåga är mycket god och du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska.
Som person är driven och nytänkande samtidigt som du är strukturerad och noggrann. För dig är det viktigt att agera med stor professionalitet och du är mycket serviceinriktad. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har ett mycket effektivt arbetssätt.
Låter tjänsten intressant? Varmt välkommen med din ansökan via Effektiv.se. Vid frågor gällande denna tjänst, kontakta gärna Sanna Johansson via sanna@effektiv.se
Om oss
Effektiv Bemanning är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Rapp
Stina Fixander
0766299992
Stina Fixander
Anna Rapp
0704-20 44 41
Sofie Klaesson
0704-204532
Jasmina Dedeic
Tanja Olsson
0739-350291
Jasmina Dedeic
Tanja Olsson
0739350291
Elaine West