Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos kund i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2022
  • Ansök senast: 12 maj 2022

Liknande jobb


20 december 2024