Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Ekonomiassistent Leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsresekontra för uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder i Centrala Malmö. Den vi söker ska vara erfaren av arbetet och ha utbildning och kunskap.

Viktigt att du som söker har erfarenhet av att hantera kontering av ett stort antal fakturor samt leverantörsreskontra.

Som person ska du vara noggrann, pålitlig och en person som tycker om att ta ett stort eget ansvar. Du skall vara självgående i ditt arbete och som konsult är det viktigt att du snabbt kan sätta dig in i arbetet.

Erfarenhet av UBW är önskvärt men inget krav.

Uppdragets längd beräknas pågå ungefär i 6 månader och du kommer att ha din anställning hos oss på Arena Personal.

Då start är omgående så kommer vi att hantera ansökningarna löpande.

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena personal
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2022
  • Ansök senast: 13 maj 2022

Liknande jobb


21 november 2024