OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du ekonom och har jobbat något år inom området? Är du intresserad av att tillhöra ett internationellt välkänt bolag? Här har du chansen att jobba i ett härligt team inom leverantörsreskontran som sitter i moderna lokaler i Solna. Vi söker en person med start omgående till ett uppdrag som har goda möjligheter till att bli en överrekrytering, läs vidare!
Ansvarsområden
Du kommer tillhöra leverantörsreskontran i ett team på 5 personer och rapportera till Purchase to pay manager.
Hantera leverantörsfakturor
Matcha fakturor
Avstämningar och utredningar på konton
Intercompany betalningar
Treasury arbete
Kvalifikationer
Erfarenhet av liknande roll
Vara service minded, rollen innebär mycket kontakt med leverantörer
Lösningsorienterad och tycka det är roligt att hitta felet i de lite kluriga fakturorna
Tekniskt lagd eller intresserad av system. De har ett nyimplemeterat system där de fortfarande letar efter bästa sättet att arbeta på.
Behärska svenska och engelska väl
Meriterande att ha jobbat i Excel, Oracle och Basware
Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044