OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en ekonomiassistent leverantörsreskontra för uthyrning till en av våra kunder i Norrtäljetrakten. Uppdraget är på minst 6 månader, och kan bli förlängt. Arbetsuppgifterna handlar främst om leverantörsreskontran, såsom kontering av leverantörsfakturor och dagligt arbete med leverantörsreskontraflödet. Du kommer att vara behjälplig vid månadsbokslut. Du kommer även att ha kontakt med leverantörer, samarbetspartners och den interna verksamheten.
Arbetsstart så snart som möjligt. Det är en heltidstjänst.
Vi söker dig som har åtminstone grundläggande kunskaper inom bokföring och moms. Det är en fördel om du redan arbetat med likartade uppgifter.
Som person ser vi gärna att du är noggrann, strukturerad och kan prioritera ditt arbete och leverera med bibehållen kvalitet även under intensiva perioder. Du har ett stort intresse för service och trivs med frihet under ansvar.
Du är vidare van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet.
Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist