Ekonomiassistent leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra för vår kunds räkning med start omgående. Som Ekonomiassistent ingår du i ekonomiavdelningen och arbetar nära dina kollegor. I tjänsten ingår mycket kontakter med kollegor i verksamheten och kunder.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
Leverantörsreskontra: granska, registrera, matcha, kontera och periodisering
Bankavstämning, bokföring
Kontakt med leverantörer och internt inom koncernen


Om dig
Vi ser gärna att du har arbetat med leverantörsreskontra tidigare och har en relevant utbildning. För att trivas i rollen bör du vara flexibel och trivas att arbeta i en dynamisk och prestigelös miljö. Som person är du driven, van att arbeta självständigt, strukturerad, nyfiken och initiativtagande. Vidare står du för struktur och ordning och reda. Du är kommunikativ och trivs att arbeta brett med många arbetsuppgifter.
Kvalifikationer
Utbildning inom ekonomi
Tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra.
Du talar och skriver flytande svenska och mycket god engelska.
Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och främst Excel.

Tillträde, omfattning och anställning
Tjänsten är på heltid med start omgående eller så snart som möjligt. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 12 månader.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterare Madeleine Ranström på Madeleine.ranstrom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
“We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2024
  • Ansök senast: 29 november 2024

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


21 november 2024