OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.
.
Vi söker för kunds räkning en ekonomiassistent med goda kunskaper i leverantörsreskontra.
Du kommer att arbeta med avstämningar av leverantörsreskontra vid bokslut, leverantörsbetalningar, kontering av leverantörsfakturor, bokföra kostnader, attestflöde, räntefakturor, scanning av leverantörsfakturor, hantering av intrastat införsel/utförsel, fakturera serviceavtal, adm ekonomiarbete, vara behjälplig i bokslut mm
Det kommer för rätt person finnas goda möjligheter att vidareutvecklas inom redovisningsavdelningen längre fram i tiden så en ekonomisk utbildning på högskolenivå är önskvärt att du har.
Som person är du noggrann och ordningssam och brinner för att arbeta med ekonomi. Du är vetgirig och har en önskan att utvecklas inom området.
Du kommer bli en viktig del av redovisningsavdelningen så det är viktigt att du både kan arbeta självständigt och i grupp.
Tjänsten är till att börja med en bemanning med tillsättning omgående!
Arbetstid kontorstid mån-fre.
Placering Örebro.
Ansök redan idag på www.personalpoolen.se, vi önskar din ansökan med cv samt personligt brev oss tillhanda senast onsdag 26/4-2017. Urval kommer att ske löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001