Ekonomiassistent - Leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Prodiem AB är ett expansivt och framgångsrikt rekryterings- och konsultföretag specialiserat inom ekonomi- och löneområdet.Vi har idag tre verksamhetsområden; konsulter, rekrytering och outsourcing. För konsultuppdrag ute hos en av våra kunder, ett börsnoterat bolag beläget i Nacka Strand, söker vi nu en ekonomiassistent.Uppdraget kommer att börja i mitten av november och löpa sex månader framåt.Du kommer att ingå i ekonomiavdelningen som består av 8 personer.Du kommer att vara ansvarig för leverantörsreskontran för ett av bolagen i koncernen.Dina arbetsuppgifter kommer att vara att ankomstregistrera fakturor, sköta betalningar, bokning av fakturor samt uppföljning av eventuella betalningspåminnelser.I arbetet ingår även valutahantering samt avstämning av periodiseringar. Vi tror att du är gymnasieekonom och har arbetat i minst tre år med liknande arbetsuppgifter.Du är en god användare av Excel samt har goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Du gillar siffror, är noggrann och ansvarsfull.Du gillar att arbeta i ett team, är social och vill ha roligt på arbetet.Vidare ser du ett arbete med kvalitet som medel för framgång och utveckling.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Stadig
0853480134
Cecilia Stadig
0853480134

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Prodiem AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 10 oktober 2006
  • Ansök senast: 30 oktober 2006

Besöksadress

Saltmätargatan 7
None

Postadress

Saltmätargatan 7
Stockholm, 11359

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010