OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering.Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.Vår kund är världsledande amerikansk företag inom produkter, tjänster och lösningar för informationshantering och informationslagring.Företaget är verksamt över hela världen.Till företagets nordiska huvudkontor beläget i Solna söker vi nu en ekonomiassistent fär ett tillsvidareuppdrag på 50%.Till de dagliga arbetsuppgifterna hör bland annat att lägga upp nya leverantörer, scanning och registrering av leverantörsfakturor samt kontering.Arbetet är varierande och innehåller många kontakter både internt och externt.[ För tjänsten krävs att du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och har erfarenhet av att arbeta inom en ekonomiavdelning, gärna av leverantörsreskontra.Du är flytande i svenska och engelska.Som person är du lojal, ansvarsfull, har siffersinne och är noggrann.Vidare är du social och har lätt för att samarbeta samt hantera olika kundsituationer.Du har goda kunskaper i Officepaketet, speciellt Excel.Det är meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Oracle.Arbetstiderna är flexibla.Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt eftersom tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37