Ekonomiassistent / Leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som Ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra. Du ansvarar för att identifiera och registrera leverantörsfakturor, kontera och följa betalningar samt att kontrollera och uppdatera uppgifter i företagets affärssystem. Vi tror att du har ekonomisk gymnasieutbildning, alternativt högre utbildning. Du har någon erfarenhet av arbete inom leverantörsreskontra eller kundreskontra. Vidare har du goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är meriterande om du har arbetat med SAP. Du har analytisk förmåga och siffersinne. Du är social och har god förmåga att skapa dig ett nätverk i ditt arbete. Du måste kunna kommunicera obehindrat på engelska då din roll även innefattar kontakter med företagets engelska kontor. Det är mycket meriterande om du dessutom kan kommunicera på danska och/ eller norska. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 14 januari 2008
  • Ansök senast: 8 februari 2008

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


21 november 2024