OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work söker för kunds räkning en ekonomiassistent, 6 månader heltid, till ett stort internationellt företag med kontor i Uppsala. Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med leverantörsreskontra och utföra allmänna administrativa sysslor. Till dina arbetsuppgifter hör bl.a. att ankomstregistrera fakturor, utreda eventuella fel etc. Du kommer att jobba på en avdelning tillsammans med ett femtontal andra personer. Varje månad ansvarar avdelningen för c.a 90 000 fakturor vilket gör att det stundtals är ett mycket högt arbetstempo. Du kommer i denna roll även att ha vissa kontakter med bolagets kontor utomlands. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder. Du har tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra och ett stort plus är om du har tidigare erfarenhet av detta från ett stort bolag. Arbetsspråket inom företaget är engelska vilket gör att du ska ha goda kunskaper i engelska och inte vara främmande för att använda engelska i arbetet. Som person är du initiativrik och tycker om att arbeta självständigt. Du är handlingskraftig och noggrann i ditt arbete.
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl