OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet som ekonomiassistent och är tillgänglig omgående för uppdrag hos trevlig kund i Solna! Toppen, vi söker dig!
Hos vår kund i Solna kommer du bli del av ett härligt team på 15 personer som ansvarar för kund-, leverantörsreskontra och cash management och du kommer ha fokus på leverantörsreskontra. Här är det stora flöden av leverantörsfakturor som du hanterar tillsammans med kollegorna i teamet. Uppdraget startar omgående och pågår till sista juli. Det kan också bli aktuellt med förlängning av uppdraget.Välkommen med din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.
Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.
Hos oss kommer du:
• Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
• Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag på trivsamma arbetsplatser.
• Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom ekonomi och redovisning. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna inom leverantörsreskontra kommer främst att vara:
• upplägg av nya leverantörer
• hantering av leverantörsfakturor
• kontoavstämningar
• månadsbokslut för leverantörsreskontran
• vara behjälplig och delaktig i olika förbättringsprojekt
Värt att veta
Du ingår i ett team om 15 personer där det är ett högt tempo och glatt humör. Kontoret finns i Solna och det är fina lokaler. Då möjligheten åter finns att vara på kontoret utnyttjar vi den och träffar varandra för bästa möjliga samverkan.
Våra förväntningar
I rollen som ekonomiassistent söker vi dig som har tidigare erfarenhet från att arbeta i en liknande roll. Vi tror att du har någon form av ekonomisk utbildning. God svenska i tal och skrift är nödvändigt i rollen.
Har du goda kunskaper i Agresso eller Excel är det meriterande.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och letar efter dig som är strukturerad, noggrann, driven och lösningsfokuserad. Du tycker både om att arbeta självständigt och tillsammans med andra. Vi tror att du har god samarbetsförmåga samt är engagerad och sprider engagemang.
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07