Ekonomiassistent, leverantörsreskontra på deltid till Södermalm

Ekonomiassistent, leverantörsreskontra på deltid till Södermalm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en erfaren och rutinerad ekonomiassistent som jobbat med leverantörsreskontra till en kund på Södermalm. Jobbet är ett konsultuppdrag på en dag i veckan fram till sista juni 2020. Initialt kan omfattningen vara lite större och du kan behövas 2-3 dagar i veckan under den första tiden.



Vår kund sitter i stora och fina lokaler vid Hornstull.



Arbetsuppgifter

Ekonomiavdelning behöver förstärkning pga hög belastning. Du kommer att arbeta i en bred roll och fokus ligger på leverantörsreskontra, fakturor, betalningar, löpande bokföring och avstämningar. Vår kund jobbar i Visma Net och Visma Projekt.



Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen är att du har ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likvärdigt. Du har minst 3-5 års erfarenhet av leverantörsreskontra. Det är meriterande om du har arbetat i affärssystemet Visma.



- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav, i synnerhet Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav




Personliga egenskaper

Vi söker efter en trygg och pålitlig person som är noggrann och hjälpsam. Du har hög integritet och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att du är en lagspelare, är serviceinriktad och har god social kompetens.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: start 30 mars
- Omfattning: deltid, 20%. En valfri hel arbetsdag i veckan (8-17). Initialt kan omfattningen vara lite större och du kan behövas 2-3 dagar i veckan under den första tiden.
- Placering: Södermalm




Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara.



Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2020
  • Ansök senast: 30 mars 2020

Liknande jobb


20 december 2024