OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Delta Consulting har fått i uppdrag att hitta rätt person för ett föräldrarvikariat till en stor koncern som växer.
Vår Kund
Vår kund tillhör en stor koncern inom bilbranschen med verksamheter runt om i världen. De behöver nu förstärkning till Leverantörsreskontra i form av en ekonomiassistent. Du kommer ansluta till ett team på 4 personer.
Uppdraget är på heltid och har start omgående! Eventuellt finns det chans till anställning i framtiden.
Din profil
Uppdraget innebär att, för ett flertal mindre bolag i koncernen, ansvara för hela flödet inom Leverantörsreskontra. I huvudsak är arbetsuppgifterna; Scanning, attest, kontering, definitivbokning, betalning och återrapportering av betalning. Du kommer även stötta dina medarbetare i teamet samt göra avstämningar mot huvudbok.
Vi söker dig som är nyutexaminerad eller har erfarenhet inom Leverantörsreskontra. Du är van med att arbeta effektivt, har en nyfikenhet och ett driv att genomföra förändringar. Du arbetar gärna självständigt men funkar även bra i team och är duktig på att kommunicera med kollegor.
Skallkrav
- 1-2 års erfarenhet av Leverantörsreskontra
- Engelska och svenska i tal och skrift
Meriterande
- Tyska i tal och skrift
- Arbetat i affärssystemet Navision
- Arbetat med ReadSoft (Fakturatolkning system)
- Arbetat med Exflow (Attest system)
Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Katarina Söderberg på Katarina@deltaconsulting.se eller 070-566 50 58. Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson