OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för Visma Services AB en ambitiös och driven ekonomiassistent!
Om Visma
Vismakoncernen är Nordens ledande leverantör av produkter, tjänster och internetlösningar för redovisning, löner, outsourcing, anbud, inköp, betalningar och handel. Visma förenklar och effektiviserar verksamhetsprocesser hos 340 000 kunder i både privat och offentlig sektor i norra Europa. Koncernen har över 5 400 anställda, varav 1 600 i Sverige. 2012 uppgick omsättningen till 5 749 miljoner norska kronor.
Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter som ekonomiassistent på Visma kommer att innebära självständigt arbete med alla förekommande uppgifter inom leverantörsreskontra. Du kan komma att vara placerad på Visma Services kontor i Lindhagen alternativt ute hos någon av deras kunder.
Din profil:
Vi söker dig som har minst 2 års erfarenhet av att jobba som ekonomi- eller redovisningsassistent inom leverantörsreskontra. Du är självgående i samtliga delar som ingår i leverantörsreskontran. Har du erfarenhet av Invoice Manager (IM) är det starkt meriterande. Har du erfarenhet av att jobba på redovisnings- eller revisionsbyrå ses även det som meriterande.
Som person är du flexibel, snabblärd och effektiv i ditt arbetssätt. Vidare är du en social person som gillar att ha många kontakter både internt och externt, du trivs i miljöer där det är mycket att göra och klarar av att vara både noggrann och snabb i ditt arbete.
Tjänsten är ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid med start omgående. Det innebär att du anställd hos Academic Resource men kommer att vara uthyrd till Visma Services AB.
Om Academic Resource
Academic Resource är rekryterings- och bemanningsföretaget för akademiker med erfarenhet. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering inom tjänstesektorn och våra affärsområden är Administration, Sälj & Marknad samt Ekonomi & Finans. Academic Resource AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och vi samarbetar med många av Sveriges mest välkända företag. Vi är måna om att skapa långsiktiga relationer med både kund och konsult.
Vad erbjuder vi?
Konsultrollen hos Academic Resource innebär möjligheten att få prova på att arbeta inom spännande branscher och på olika företag. Vi anordnar kontinuerligt konsultträffar och tillämpar provanställning på 6 månader.
Är du den vi söker?
Följ länken nedan för att söka tjänsten och ange referensnamn: ekasslev
Frågor om tjänsten besvaras endast via mail av ansvarig rekryterare Emelie Creutz på:
emelie.creutz@academicresource.se
Ansökningshandlingar måste dock alltid gå via hemsidan, vi har inte möjlighet att behandla ansökningar som kommer in via mail.
We take you further
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90