Ekonomiassistent - Leverantörsreskontran

Arbetsbeskrivning

Arena Personal AB är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades 1994. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering inom kontor, ekonomi, lager och industri. Vår storlek ger oss flexibilitet. Vi är inte för stora för de små uppdragen samtidigt som vi har kapacitet även för stora uppdrag. Vi söker nu en ekonomiassistent för rekrytering till en av våra kunder. Företaget är verksamt inom vården och sitter placerade i Liljeholmen. Du kommer att ingå i företagets ekonomiavdelning där du kommer att arbeta inom leverantörsreskontran. I dina arbetsuppgifter ingår bla - ansvar för hela flödet av leverantörsfakturor - bevakning - upprätta betalningsfiler - betalningar - avstämningar - bokföring Vi söker dig som har några års erfarenhet från rollen som ekonomiassistent. Företaget använder sig av flera datasystem varför ett intresse av system är önskvärt. Kunskaper inom Excel och Scala är meriterande. Vi tror att du för att lyckas i denna roll är noggrann, flexibel och initiativrik. Du tycker om att arbeta självständigt utan att för den saken skull ha svårt att samarbeta med andra. Denna anställning kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden gått ut, varför vi emotser din ansökan så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 20 mars 2008
  • Ansök senast: 4 april 2008

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


21 november 2024