OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inom redovisning anpassar och skräddarsyr vi uppdraget efter kundens förutsättningar och önskemål. Det innebär att vi kan ta hand om all ett företag behöver inom ekonomi eller bara delar av den. Vi har en bred kunskap och erfarenhet för alla typer av situationer som företagare hamnar i. Vi strävar efter god kvalitet och service till våra kunder därmed har vi höga krav när vi anställer nya personal.
Du ska vara stresstålig, trevlig och har minst 2 års erfarenhet inom branschen.
För att klara jobbet som ekonomiassistent/löneadministratör måste du ha arbetat med Visma byråpaket i något år. Att behärska visma löner är ett plus. Svenska språket är ett måste. Kan du mera språk såsom engelska och arabiska då är det meritande eftersom många av våra kunder kommer från mellanöstern. Att arbeta i team är det bästa egenskap man kan ha för att trivas på jobbet hos oss.
Är du en person som har en positiv inställning och ett stort driv och engagemang. Har du en stor vilja att ta tag i saker oavsett om de ryms inom din arbetsbeskrivning eller inte. Här kommer ett utmärkt jobb för dig!