OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett företag som nu är i behov av en ekonomiassistent till ekonomiavdelningen på sitt kontor i Hammarbyhamnen. [ Tjänsten Företaget söker nu en ekonomiassistent på heltid med start omgående där du till att börja med kommer arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras över till företaget när du kommit in i rollen. Arbetsuppgifter I tjänsten ingår att ansvara för företagets leverantörsreskontra samt även medverka i diverse utvecklingsprojekt på ekonomiavdelningen. Kvalifikationer För tjänsten krävs: * Minst ett par års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra * Erfarenhet av affärsystemet Agresso För att passa för tjänsten ser vi även att du som person är noggrann, strukturerad och ansvarsfull. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande efter behov. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719