EKONOMIASSISTENT MED AVTALSANSVAR - VIKARIAT

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent med avtalsansvar som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid, ett årsvikariat, med start i Mars.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en ekonomiassistent med avtalsansvar till vår kund somhjälper fastighets- och elnätsbolag att effektivt mäta och sänka sina energikostnader.Företaget expanderar och söker nu någon som vill ingå i deras team.Du kommer att arbeta på ett litet och familjärtföretag där stort fokus ligger på att skapa en härlig atmosfär. Kontoret är beläget norr om Stockholm.

Som ekonomiassistent med avtalsansvar kommer du att arbeta med har varierande arbetsuppgifter där ca 50 % av din arbetstid kommer bestå av ekonomi och50 % hantering kring avtalen. Du kommer att ansvara för över kund- och leverantörsreskontran, ensam ansvara över mättjänstavtal, löpande bokföring och behjälplig vid bokslut m.m. Du kommer att arbeta både självständigt och nära en kollega på ekonomiavdelningen.Tjänsten är på heltid, ett vikariat på minst 1 år och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00 - 17:00.Önskemålet är att du kan starta i Mars.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som ekonomiassistent med avtalsansvar kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgiftersom:

- Leverantörsreskontra
- Kundreskontra
- Fakturering
- In - och utbetalningar
- Påminnelsehantering
- Behjälplig vid bokslut
- Samt vara behjälplig för andra uppgifter

Du kommer också ha ensamt ansvar över företagetsmättjänstavtal. Du sköte exempelvis:

- Utskick och påskrift av avtal elektroniskt
- Uppläggning, administration och indexering av kontrakt

VI SÖKER DIG SOM

- Haren ekonomiutbildning i minst gymnasienivå
- Har minst 2-3 års erfarenhet med liknande arbetsuppgifter
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Goda kunskaper i Officepaketet, Prisma eller Fortnox

Som person är du serviceinriktad, självgående och initiativtagande. Du är strukturerad, noggrant och proaktiv. Vidare är du prestigelös, flexibel och har en god förmåga att kommunicera med andra människor.

ÖVRIG INFORMATION

- Söktjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.s (mailto:rekrytering@rpbemanning.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 15 februari 2019

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


20 december 2024