OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Som ekonomiassistent på Arkitektkopia kommer du att ingå i en grupp på tio personer. Kontoret är beläget i nya lokaler i Ulvsundaområdet. Dina arbetsuppgifter kan variera, men du bör ha erfarenhet av följande:
Kundreskontra/fakturering:
Lägga upp nya kunder
Fakturera
Komplettera ofullständiga ordrar
Krediteringar
Hantera returnerade e-fakturor
Inbetalningar
Skicka påminnelser
Kontakt med kunder
Leverantörsreskontra:
Hantera inskannade fakturor i Palette
Skicka betalningar
Återrapportera leverantörsbetalningar
Hantera betalningspåminnelser/krav
Kontakta leverantörer
Omfattning: heltid
Arbetstider: vardagar 8.00 - 17.00 med viss flex
Start: i september.
Denna tjänst ingår i vår uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställda av Magna, men arbeta hos vår kund. Beroende på arbetsbelastningen kan det, för rätt person, finnas möjlighet till fortsatt anställning hos vår kund efter sex månader.
Kundföretaget
Arkitektkopia är ett rikstäckande serviceföretag i den grafiska branschen som vänder sig till alla som behöver kommunicera - tydligt och snabbt. Med helhetslösningar bestående av tjänster, applikationer och tryck hjälper de sina kunder med tryckt och digital information som ska spridas eller sparas. De är cirka 300 medarbetare som arbetar med målsättningen att förenkla och förekomma. Deras motto är: Pålitliga - Påhittiga - Personliga. Arkitektkopia omsätter ca 400 miljoner kronor och finns på ett 30-tal platser runt om i Sverige.
Din profil
Du ska känna dig trygg i att arbeta med ovanstående arbetsuppgifter och kunna arbeta självständigt och gärna komma med input på förbättringar som kan effektivisera arbetet. Du har god kunskap i Officepaketet, främst Excel. Det är mycket meriterande om du har arbetat i NAV. Som person är du engagerad, driven, strukturerad och noggrann.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Louisa Björklund på tel. 08-501 685 09 alternativt louisa.bjorklund@magna.se
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Kontaktpersoner på detta företaget
Emma Henriksen
Louisa Björklund
Frida Bergman
Marcus Nilsson
Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy
Johanna Lindholm
Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11