Ekonomiassistent med brinnande intresse för reskontra

Ekonomiassistent med brinnande intresse för reskontra

Arbetsbeskrivning

Kamux fortsätter att expandera och vi söker nu ytterligare en medarbetare inom reskontra till vår ekonomiavdelning! Vill du jobba i ett dynamiskt arbetsteam inom ett snabbt växande företag? Då är du den vi söker till vår ekonomiavdelning på Kamux! Kamux är ett trevligt företag med högt i tak, högt tempo och där vi behandlar varandra med respekt.
Arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer vara relaterade till administration kring inköp och försäljning av bilar och kommer bland annat innebära:
Stöd och support till säljarna gällande administrativa frågor
Inbetalningar, utbetalningar, boka kontoutdrag
Fakturering till finansföretag
Avstämningar
Övrigt förekommande arbetsuppgifter inom ekonomiavdelningen

Vi söker dig som:
Har en hög servicekänsla, är noggrann, ansvarstagande och positiv. Vi är ett team på sju personer så det är viktigt att du är samarbetsvillig, öppen och bidrar med en härlig energi till gruppen. Du är strukturerad, stresstålig och initiativrik.
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från kund - och/eller leverantörsreskontra arbete, gärna från en försäljningsorganisation. Du trivs med interna och externa kontakter och att vara supporterande i din roll. Du har god administrativ förmåga och kan snabbt sätta dig in i olika system samt har goda kunskaper i engelska.
Vi erbjuder dig:
En trevlig och stimulerande arbetsmiljö inom ett snabbt växande företag. Kamux ser till att ge dig den kunskap som behövs för att sköta ditt dagliga arbete på bästa sätt. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Upplands Väsby.
Ansökan:
Låter det här intressant? Då tycker vi att du ska söka tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in ditt CV och personliga brev senast 6:e juni. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via vårt egna rekryteringssystem.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår HR-chef Mimma Liwgren Norling, mail: mimma.liwgren.norling@kamux.se , eller telefon 072 217 59 24.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kamux AB JÖNKÖPING
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2021
  • Ansök senast: 6 juni 2021

Postadress

Porfyrvägen 2
JÖNKÖPING, 55303

Liknande jobb


21 november 2024