OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I din roll som ekonomiassistent kommer du vara en viktig del i teamet för att stötta upp och se till att fakturaflödet funker i bra set
Arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta;
· Löpande bokföring.
· Vara ansvarig för den interna och externa revisionen ISO-certifieringar samt R2 certifiering
· hantering av kund- och leverantörsreskontra samt fakturering.
· Kontroll av fakturor dvs daglig fakturering.
· Vara behjälplig vid månadsbokslut.
· Förstå, övervaka och granska utvecklingen inom viktiga efterlevnadsområden inklusive dataskydd, bestickning och korruption och penningtvätt, arbetsmiljö, hälsa och säkerhet.
· Kommunicera med relevanta externa parter inklusive handlare, privatpersoner och tillsynsmyndigheter.
· Diverse ekonomirelaterad administration
Kvalifikationer
· Vi värdesätter självklart din ekonomiska kunskap och ser att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare.
· Ha en utbildning inom ekonomi.
· God administrativ förmåga.
· Flytande kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift.
· Du känner dig bekväm med arbete i ekonomisystem men även i Excel och andra program i Officepaketet.
· Som person är du ansvarsfull, skötsam, noggrann och social.
· Erfarenhet av Compliance är en merit.
Plats
Vår verksamhet ligger i Torsvik, Kylvägen 6 , Jönköping
Ersättning och förmåner
Detta är en heltidstjänst med arbetstider 08:00-17:00
Lön: Enligt överenskommelse.
Är du intresserad?
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Sista ansökningsdag: 20-02-2020
Ansökning skickas till: Hr-sweden@tes-amm.com
Kontaktperson:
Gabi Hanna
Gabi.hanna@tes-amm.com
0763268001