OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en dansktalande ekonomiassistent. Rollen är bred och du kommer arbeta mot bolagets danska filial. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av löpande bokföring samt kund- och leverantörsreskontra. Vidare kommer du att sköta avstämningar, fakturering och ha daglig kontakt med bolagets kunder och leverantörer.
Vem är du?
Vi söker dig som har 1-3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som är tillgänglig omgående. Du har goda kunskaper i svenska, engelska och danska i så väl tal som skrift. Vidare har du erfarenhet från olika ekonomisystem och har goda kunskaper i MS-Office paketet. Som person är du lösningsorienterad, strukturerad och ordningsam.
Du erbjuds
En utmanande och spännande roll hos ett bolag med driv och engagemang. Kontoret ligger placerat i Göteborg. Du kommer initialt att vara anställd som konsult hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning, uppdraget är till en början sex månader med stor chans till senare anställning direkt hos kund. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Maria Holmberg på maria.holmberg@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Start:
Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44