OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJR söker nu en ekonomiassistent som kommer arbeta med kund-och leverantörsreskontra. Uppdraget är med start omgående och är beräknat 6 månader.
Arbetsuppgifter
I din roll som ekonomiassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara kund - och leverantörsreskontra. Du kommer att arbeta med scanning av fakturor, registrering, attest, avstämningar och löpande bokföring. Det här är en tjänst för dig som vill arbeta brett inom ekonomi och ta stort eget ansvar.
Vem är du?
För att passa i rollen har du minst en gymnasieutbildning inom ekonomi samt något års erfarenhet av likande arbetsuppgifter. Du är van vid att arbeta i Excel och är flytande i både svenska och engelska (både tal och skrift). Du är systemvan och driven.
Du som söker denna tjänst är noggrann och strukturerad. Vidare är du driven, analytisk och trivs med att lösa problem.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Elin Hansen på elin.hansen@sjr.se. Vi intervjuar löpande, så sök redan idag
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolagetSJR in Scandinavia ABmed dotterbolagenSJR in Sweden AB,Ogunsen AB,SJR IT ABochWES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88