OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett mycket långt konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en erfaren ekonomiassistent.Uppdraget är ett föräldravikariat, beräknat till 1,5 år, och företaget är beläget strax söder om Stockholm. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på ekonomiavdelningen, och dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara kontering och registrering av leverantörsfakturor, betalningar, avstämningar, fakturering samt projektuppföljning. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten måste du ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Vidare är det ett krav att du har arbetat i Hogia Affärssystem.Som person är du social och öppen, och du har lätt för att samarbeta. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i en mycket öppen och trevlig miljö.Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt, senast vecka 50. Ansökan: Låter det intressant?Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.Välkommen med din ansökan!Kelly Financial Resources är specialister på HR-lösningar inom ekonomi och finans.Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00