OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, och har arbetat självständigt med hela flödet inom leverantörsreskontra? Är du därtill nyfiken på att lära dig mer om olika ekonomisystem? Då kan du vara den vi söker?
SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Dina arbetsuppgifter innefattar främst
Registrering av leverantörer och hantering av fakturor i ekonomisystem
Avstämningar, konteringar och betalningar
Förbättring och utveckling av processer
Delaktighet i bokslut
Vår kund är ett retail/modebolag med kontor på Södermalm, ett stenkast från Slussen. Uppdraget omfattar 3-6 månader, och för rätt person finns möjlighet till förlängning eller överrekrytering till kunden.
Din bakgrund
Vi tror att du som söker har någon form av utbildning inom ekonomiområdet, samt ett par års erfarenhet av självständigt arbete inom leverantörsreskontra.
Du har goda kunskaper i Excel och vana av att arbeta i olika affärssystem. Erfarenhet av IFS är ett krav i denna roll. Du har även goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Du är en ansvarstagande och strukturerad teamplayer som även är van att arbeta självständigt. Vidare är du prestigelös och nyfiken på förändringar.
Låter detta som du? Ansök redan idag!
Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-06-30.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent med erfarenhet av IFS
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88