OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker för kunds räkning en ekonomiassistent som har erfarenhet inom kundreskontra. Vår kund är ett internationellt medieföretag och koncernen har verksamheter i över 30 olika länder runt om i världen. Du kommer att arbeta med kundreskontra samt vara involverad i årsbokslut. Till arbetsuppgifterna hör även fakturering, inbetalningar, kravhantering, påminnelsehantering och rapportering. Vi tror att du är nyexaminerad ekonom, alternativt gymnasieekonom med 1-3 års erfarenhet av liknande arbete, framförallt hantering av kundreskontra. Flytande kunskaper i svenska samt engelska är ett krav. Rollen kräver att du är självgående, noggrann och tycker om ordning och reda.[ Du har en positiv attityd och inspireras[av ett högt tempo då vi ställer höga krav på att du är flexibel och bra på att kommunicera. Vi värdesätter om du är[kvalitetsmedveten och drivande. Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt eftersom tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37