Ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra

Ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra

Arbetsbeskrivning

Om rollen

Nu söker vi en ny härlig kollega till vår kund som har sitt kontor söder om Stockholm. Är du ekonomiassistent inom kundreskontra, har möjlighet att starta relativt omgående och har erfarenhet av nedanstående arbetsuppgifter är det bara att ansöka till denna spännande roll!

Vår kund är en välkänd och etablerad aktör inom sitt verksamhetsområde och bolaget genomsyras av en sund kultur och stort fokus på arbetsmiljö och säkerhet. Ett gott arbetsklimat där varje medarbetare bidrar till att utveckla bolaget framåt och där gemensamma värderingar präglar vardagen är viktigt för vår kund och säkerligen för dig som söker också. Ett axplock av dina arbetsuppgifter är följande:

Löpande arbete inom kundreskontra ax-limpa
Externa dialoger via mail och telefon
Utredning och avstämningar
Delaktig i bokslutsarbete


Vi söker dig som är tillgänglig för start omgående eller senast under november. Detta är ett konsultuppdrag som pågår i sex månader och därefter finns möjligheten att bli anställd direkt hos vår kund.

Du kommer att utgå från kontoret som ligger söder om Stockholm (nära röda linjen, pendeln och tvärbana), framförallt i början av uppdraget och på sikt finns möjlighet till viss flexibilitet vid behov.

Är detta du?
Vi söker dig som har en relevant utbildning inom ekonomi och erfarenhet av stora flöden inom kundreskontra. Vi tror att du som person har ett stort inre driv och ett lösningsfokus samt att du trivs i organisationer med högt tempo där du får ta stort ansvar över dina arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann, strukturerad och kunna arbeta självständigt. Vi söker en driven och ambitiös person med en positiv attityd och god samarbetsförmåga. Du bör ha lite erfarenhet av Excel sedan tidigare men alla andra system kan du lära dig på plats. Det allra viktigaste är rätt mind-set - energi, vilja och entusiasm väger tyngre än "rätt" erfarenhet!

Talents of Sweden
Vi är rekryterings- och konsultföretaget för marknadens mest eftertraktade ekonomer och företag. Att söka denna tjänst genom oss ger rätt person goda möjligheter till en spännande karriärutveckling – både nu och i framtiden. Vi sitter med fler spännande interimsuppdrag och rekryteringar och genom att söka en roll genom oss kan också fler intressanta möjligheter dyka upp utöver detta specifika uppdrag.

Vid frågor om oss eller tjänsten, kontakta lisa.de.verdier@talentsofsweden.se. Vi intervjuar löpande så välkommen med din ansökan!

Accounting, redovisning, kundreskontra, rapportering, ekonomiassistent, junior accountant, finance assistant, interim, konsult, rekrytering, Talents of Sweden

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talents of Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2023
  • Ansök senast: 30 november 2023

Besöksadress

Engelbrektsplan 2
None

Postadress

Engelbrektsplan 2
Stockholm, 11434

Liknande jobb


21 november 2024