OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker för kunds räkning en ekonomiassistent inom leverantörreskontra. Vår kund är ett företag inom IT som finns beläget i norra Stockholm. Uppdraget är start omgående och pågår i cirka 3-4 månader med möjlighet till förlängning för rätt person. I arbetsrollen kommer du att ansvara över leverantörsreskontran och samarbeta med redovisningsansvarig för bolagen vid månads-, halvårs- och årsbokslut. Till arbetsuppgifterna hör fakturasortering, scanning, kontering, påminnelsehantering, betalningar, matchning, leverantörskontakter, valutaomvärdering, interna avstämningar och problemlösning. Vi ser att du har minst 2 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har minst gymnasial utbildning. Du har erfarenhet av att jobba i lönesystem, gärna Visma. Rollen kräver att du flexibel, noggrann och självgående. Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt eftersom tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37