OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker dig som vill arbeta som ekonomiassistent vid ett outplacementföretag i city och som har en bred erfarenhet inom ekonomi. Du kommer att arbeta på huvudkontoret i city som präglas av en entreprenörsanda och "småföretags-känsla" vilket innebär att dina arbetsuppgifter kommer att vara mycket varierande och inom ett brett område. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av kontering av leverantörs- och kundreskontra, personal- och löneadministration, skötsel av alla avtal samt ta fram statistik och siffror och rapportera till VD. Det finns stora utvecklingsmöjligheter för dig att växa i den inriktning som du är intresserad av och det är därmed viktigt att du har ett intresse och vilja att utvecklas inom företaget. Kravprofil - Gymnasial utbildning, inom ekonomi - Eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande - Erfarenhet av arbete inom ekonomi t.ex. kontering - Erfarenhet av löneadministration - Meriterande med kunskaper i flera av de nordiska språken - Du utrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska. Du är en utåtriktad, social och öppen person som kan hantera olika typer av människor. Du är även prestigelös och kan stödja och delta i arbete även utanför det egna arbetsområdet. Du är även förändringsbenägen och har en positiv attityd.